פרשת נשא
לא הבנתי מה שכתבתם שאנו קוראים לציון מקום קודשים. מכל מקום זה נכון שבדרך כלל אומרים קדשים בקמץ רחב, וכאן הוא יוצא מהכלל.
אנהגך (שיר השירים ח,ב). כתב בסלת למנחה שלבן אשר נקראת בחטף פתח. והוסיף במנחת בכורים (במהדורת תש"ע) שכן הוא בכתר ארם צובא לפי עדות הרב ברויאר בסוף התנ"ך שלו הגימל בחטף פתח. ע"ש. יש להעיר שאכן כן כתב הרב ברויאר בחילופי הנוסח, אבל היות וכאן לא נשאר בידינו מן הכתר - כתב את השינוי בתנ"ך שלו מכתב יד לנינגרד ולא מן הכתר (ולכן כתב "ל" לפני פרק ד).