ספירת העומר בהודעת סמס
מרן ראש הישיבה שליט”א בשו”ת בית נאמן ח”א חאו”ח סי’ ל”ד בנדונו שם העלה שספירה בכתב אינה כלום, וה”ה בנידון זה שאינה נחשבת ואינו יכול לספור מכאן ואילך בברכה.
אם אדם הסתפק אם ספר יומיים ספירת העומר האם יכול להמשיך ולברך ביום שאחרי או כיון שכל ההיתר תלוי על ספק ספיקא שאולי ספר ואולי לא וגם אם לא אז אולי כל יום בפני עצמו אז הספק השני נשאר אבל הספק הראשון נחלש ואלי כבר אין לו את הכח של ספק ספיקא והאם זה משנה אם הסתפק יומיים רצוף אבל היומיים שונים כיון שהמשיך אחר הראשון מסתכלים מאותו יום בלבד והאם זה משנה אם יש לו ספק על יותר ימים?
כל שהוא מסופק אם ספר כל הימים, יש לו ספק ספיקא שמא ספר ושמא לא בעינן תמימות.