פרשת נשא
לא הבנתי מה שכתבתם שאנו קוראים לציון מקום קודשים. מכל מקום זה נכון שבדרך כלל אומרים קדשים בקמץ רחב, וכאן הוא יוצא מהכלל.
1. יש לי חבר שלא מאמין בדקדוק של "הטוניסאים" יש איזה חכם קדמון שכתב איזה ספר (מקיף) בנושא של דקדוק שאנחנו מסתמכים עליו? (מחכם שהוא לא טוניסאי...) 2. האם רש"י כתב היכן שהוא שצריך להדגיש את האות שבאה בדגש חזק כאילו היא שני אותיות?
1. שלא יאמין. ין אנו אחראים למשוגעים.
2. לא כתב. אבל כך ידוע בכל העדותובכל ספרי הדקדוק.
[הערת המערכת: מהו דקדוק של טוניסאים? רש"י כתב דקדוק, רד"ק כתב דקדוק, ר"י בן ג'אנח כתב דקדוק, הגר"א כתב דקדוק כל העולם כתב דקדוק. מתי זכינו בדקדוק שנעשה שלנו?…]