פרשת נשא
לא הבנתי מה שכתבתם שאנו קוראים לציון מקום קודשים. מכל מקום זה נכון שבדרך כלל אומרים קדשים בקמץ רחב, וכאן הוא יוצא מהכלל.
בלחם הביכורים כתב המחבר דף לז. שחיריק חסר עם געיא הינו כמו תנועה גדולה ואחריו יבוא שוא נע כמו משכו וקחו בספר שמות יב כא.הכוונה שבשין יהיה שוא נע. בתיקון קוראים שבהוצאת הישיבה כתבו "ויש נוהגים לקוראה שהוא נע" שאלתי היא האם זהו מנהג או כך צריך לקרא?
צריך להיות או בשו"א נע או בחטף פתח (ואין הבדל ביניהם בדר"כ) וזה תלוי במנהג.