הגיית הפסוק “דִּבְרֵי חֲכָמִים כַּדָּרְבֹנוֹת”
כ-A עיין מנחת שי קהלת י”ב י”א.
בנוסח הספרדים המוכר מהסידור גורסים "לישועתך נשעננו". האם יש מסורת בקרב הספרדים לגרוס "נשענו" בנ' דגושה במקום שתי נון? דבר שני, לפי גירסת נשעננו, כיצד מבטאים זאת? האם כמו נ' דגושה? או שמא כמו "וללאה" בבראשית לא ד?
אין כזה דבר לישעותך נשענו ואתה מתכוון ל- "באמת נשענו" בסוף ברכת על הצדקים, ואיני יודע מסורת רק דעת מרן נר"ו שהנו"ן הראשונה נקראת בשו"א נח כמו שנקראת בתיבת "חננו" בתהלים (ט' י"ד)