יום הולדת באדר א’ / ב’
באדר א’, ומכל מקום מכיון שהשנה זה כבר עבר אפשר לעשות באדר ב’.
מדוע למנהג הספרדים בתפילת שחרית של שבת הנוסח ב"אל אדון" הינו "...רצון קוניהם" ןלא קונם? שלכאורה נראה כשיתוף השם ח"ו.
בלשון הקודש כל לשון רבונות (כמו בעלות אדנות אלהות ועוד) נאמר ברבים גם ליחיד, כמו ולא ישמרנו בעליו, לאדוניהם למלך מצרים, ברא אלקים לעשות, ואין בכך שום משמעות שיתוף. ולכן מכיון שמלת "קוניהם" כאן משמעותה "אדוניהם", ולא מלשון קונה ומוכר, לכן מתאים לבוא בלשון רבים.