בעל היביא אומר כבודו במקומו מונח אמנם הפסק הזה חולק על כל גדולי עולם בעולם ואין הלכה כמותו כי הוא וכמעט דעת יחיד בזה נגד-חזון איש, הסטייפלר, הרב חיים קניבסקי, הרב אלישיב, הרב שטיינמאן, הרב חיים שיינברג, הרב שך, הרב דוד פוברסקי, הרב אליהו לופיאן, הרב ואזנר, הרב שטרנבוך וכן כל גדולי עולם אשר היו בכל הדורות (כמו תלמידי הגר"א) שבאו לארץ ישראל כולם המשיכו במנהגם ולא זזו מפני איש (ואין להביא ראיה מאיזה יחידים כי בטלים באלף ובמליון) לכן אין לצרף דעה זו. וכל התנועה הזאת של "קבלנו הוראות מרן" היא סתם הצגה כי הם עושים יותר ממאה דברים נגד מרן ואנו בני המערב יותר קרובים למרן ולמה שנבטל מנהגנו "למנהג ארץ ישראל" שכל המושג הזה מטושטש וכמו שכתב החזון איש והרב פקודת אלעזר והרב עמרם אבורביע לגבי ירושלים שהיא לקוטאי כל שכן לגבי ארץ ישראל. לכן עדיין לא הוכח לנו שצריך להפוך להיות "עדות המזרח" או מנהג ארץ ישראל?
מערכת האתר
לא הבנתי על מה כבודו חוזר שהרי כבודו שלח שאלה זו כדמותה ממש ונענה בס"ד