מצוות התורה נועדו לכלל ישראל (למעט מקריים יוצאי דופן כגון חש"ו) ואם ציותה התורה מצווה זו, סימן שאפשר לעמוד בה ואף אם ח"ו נולד אחד עם נטיה זו הרי כל איש רגיל נולד עם נטיה לאשה כפי שהטביע הבורא ב"ה באדם ואעפ"כ אסור לישא כל אשה וגם אשה המותרת לו יש תהליך של קידושין ונישואין ואפילו אחר שהיא אשתו יש זמנים שאסורה עליו ולא יאמר אדם, יש לי נטיה, תאווה, רצון, חשק וכו' כי בודאי יש בכח האדם להתגבר ע"ז זמן וזמנים, ויש אנשים מסכנים שלא מצאו שידוכם ומחכים שנים רבות האם משום כך נתיר להם לעשות מה שלבם חפץ ח"ו. אלא ודאי שאפשר לאדם להתגבר ה"ה וכ"ש בשאלה זו,
וגם אם חלילה נולד בנטיה זו מסכן, תחילה כמדומה שיש טיפול שעוזר לו להתגבר ע"ז, ועוד יכניס בלבו דברי קדושה ולא ימשוך עצמו לדברים אלו וכיוצ"ב ויתרחק יותר מאחרים מעניינים אלו, וידביק עצמו בקריאת הזוהר הקדוש שמטהר את הנשמה ובקריאת תהלים שידביק עצמו בבורא ב"ה ויתפלל ע"ז מכל לבו, ובודאי שייענה מן השמים