פרשת נשא
לא הבנתי מה שכתבתם שאנו קוראים לציון מקום קודשים. מכל מקום זה נכון שבדרך כלל אומרים קדשים בקמץ רחב, וכאן הוא יוצא מהכלל.
בענין מה שפורסם בעלון בית נאמן תזרי מצורע,מה שהביא הרב את דעתו של רבי צדקה חוצין בענין מדוע לא נתקבלו תפילות ישראל בשואה האיומה מאחר שהביטוי היה משובש,ולכאורה לא מובן הרי גם בימים אלו שנפטרו תלמידי רבי עקיבא מאות בכל יום ,בטוחני שרבי עקיבא ועם ישראל בכלל התפללו ללא הרף לביטול הגזירה וזה לא עזר,האם גם בכאן נתלה שלא ידעו להתפלל כראוי,ואם כן אז מתי כן ידעו?
בתלמידי ר"ע כתבה הגמ' שהטעם שנפטרו משום שלא נהגו כבוד זה בזה, ודרך אגב לגבי התיפלות בזמן ר"ע עיין באו"ת סיון תשע"ג שלא יכלו לערוך תפילות בזמן ר"ע כי זה היה בזמן מלחמת בר כוכבא והם היו החיילים במלחמת בר כוכבה (כך דעת מרן נר"ו וכן הוא ברב סעדיה גאון)