שאל את הרב
המשנה ברורה (ס׳ ריט ס״ק יז) בשם המג״א שיש מציאות כזאת שהבעל מברך לאשתו גם אם לא מברך לפניה. ראיתי שלא נראה שסומכים על זה בנוסח ״שגמל לאשתי כל טוב״ אז אולי כשגם הבעל חייב בברכה זו אולי בלשון ״שגמלנו״ אפשר להוציא שניהם גם אם אשתו אינה בבית הכנסת. אבל זה נכון שלא רואים את זה למעשה,
הרב אדיר כהן
נכון שכן הרב משנ"ב סובר אך הסכמת האחרונים ובפרט הספרדים שלא לעשות כן (עיין חז"ע ברכות עמ' שמ"ג ובברכת ה' ח"ד סעיף מ"ב)
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור