פרשת נשא
לא הבנתי מה שכתבתם שאנו קוראים לציון מקום קודשים. מכל מקום זה נכון שבדרך כלל אומרים קדשים בקמץ רחב, וכאן הוא יוצא מהכלל.
בנוגע למילת ״על״ הנסמכת למילה שאחריה בקריאת שמע. רובם נסמכות במקף למילה הבאה, לדוגמא ״על־לבבך״ ״על־הארץ״ וחלקם לא, לדוגמא ״על האדמה״ ״מעל הארץ הטבה״ מהו החילוק?
כל פעם שכתוב "מֵעַל"היא מלה נפרדת, וכנראה הטעם הוא מכיון שזאת מלה ארוכה
ולגבי "על האדמה, שבקריאת שמע זה משפט קצר שיש בו רק שתי מלים אלו ולכן הפרידו ביניהם