שאל את הרב
אבל הטעם של הרב מנחת שלמה לא בגלל שזה כלים העומדים לסחורה כמ"ש הרבה אחרונים בענין זה, אלא טעמו המקורי שהחיוב הוא על בעל הכלים ולא על המשתמש וע"ש.
הרב רזיאל כהן
הצדק עם כת"ר בהחלט, אבל סוגיין דעלמא דלא כהרב מנחת שלמה, ולכן לא התייחסו לזה בתשובה הקודמת והתייחסו רק לצידוד נוסף (שלא הזכרת) וגם אותו דחו.
אגב בדברי השואלת לא נזכר "שאין לה אפשרות לטבול" אלא שחיפשה קולא אחרת (עוקפת) וע"ז השיבותיה בפרטות.
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור