פרשת נשא
לא הבנתי מה שכתבתם שאנו קוראים לציון מקום קודשים. מכל מקום זה נכון שבדרך כלל אומרים קדשים בקמץ רחב, וכאן הוא יוצא מהכלל.
אין זה דבר כללי הנכון לכל ה'מילים' אלא לחמש תיבות בלבד: אותך, איתך, בך, עמך, לך, וכמ"ש בסוף לאוקמי גירסא בסידור הישן. אבל לא לתיבות אחרות כגון ממך.
גם "ממך" היתה צריכה להיות בכלל, אלא שם מקפידים שלא לומר בשוא שלא יתחלף מלשון "מך" שפירושו עני. ומכל מקום נכון מה שכתבת שאין זה כולל את כל המילים.