פרשת נשא
לא הבנתי מה שכתבתם שאנו קוראים לציון מקום קודשים. מכל מקום זה נכון שבדרך כלל אומרים קדשים בקמץ רחב, וכאן הוא יוצא מהכלל.
האם כאשר המילה היא במלעיל ויש שם שווא זה תמיד יהיה שווא נח? איך אפשר לדעת מתי הוגים את המילה במלעיל ומתי במלרע האם יש איזה כלל בזה?
לגבי השאלה הראשונה נא לפרט יותר את השאלה או לתת דוגמא.
לגבי השאלה האם יש כלל מה מלעיל ומה מלרע, אין בזה כלל ברור להכל אבל תוך כדי לימוד לשון הקודש לומדים את רוב ככל המילים.