פרשת נשא
לא הבנתי מה שכתבתם שאנו קוראים לציון מקום קודשים. מכל מקום זה נכון שבדרך כלל אומרים קדשים בקמץ רחב, וכאן הוא יוצא מהכלל.
האם את השורש ע.ש.ה. בצורת "נעשה" ניתן לנקד בצירי תחת הנו"ן והעי"ן (וקמץ תחת השי"ן)? בעבר נסתר מצאתי רק נעשה בפתח וחתף פתח תחת הנו"ן והעי"ן בזכר ואילו בנקבה, "נעשתה", גם בסגול. אם שתי הצורות אפשריות האם יש הבדל משמעות ביניהן? כגון נעשה בצירי משמעו השתנה נהפך ואילו בפתח נוצר התהווה?
בצירי תחת הנו"ן לא יכול להיות, ואולי כוונתך לסגול והעי"ן בחטף סגול. ומ"מ גם זה לא מצינו.