פרשת נשא
לא הבנתי מה שכתבתם שאנו קוראים לציון מקום קודשים. מכל מקום זה נכון שבדרך כלל אומרים קדשים בקמץ רחב, וכאן הוא יוצא מהכלל.
תודה רבה על המראה מקום, ועכשיו ראיתי שהרז"ה המדקדק כתב (בנין שלמה, בית האותיות, חדר א׳, עמ׳ א:) וז"ל: "שי"ן שיש לה נקוד בראש השמאלי, קריאתה סמוך לקריאת הסמ"ך". עכ"ל. וממה שכתב ס מ ו ך, ולא כתב שהם שוים ממש, נראה שהוא סובר גם כן שיש הבדל ביניהם.
נכון, וכך הוא פשט דבריו.