פרשת נשא
לא הבנתי מה שכתבתם שאנו קוראים לציון מקום קודשים. מכל מקום זה נכון שבדרך כלל אומרים קדשים בקמץ רחב, וכאן הוא יוצא מהכלל.
ראיתי שהגר"א כתב ב"משנת הגר"א" (שער המקרא, דף יא ע"א, אות א), וז"ל: "...ואין הנגינה באה אלא בתנועה האחרונה או בתנועה שלפני האחרונה" עכ"ל. מבואר מדבריו שלא יתכן שהנגינה יהיה בתנועה הראשונה, ולפי"ז ברצוני לשאול, במלת "נערמו" שב"אז ישיר" ־ למה הנגינה על התנועה הראשונה (יש מונח).
יש העמדה בתחילת התיבה אבל תיבה זו נחשבת מלרע (ומלעיל זה בתנועה לפני האחרונה)