פרשת נשא
לא הבנתי מה שכתבתם שאנו קוראים לציון מקום קודשים. מכל מקום זה נכון שבדרך כלל אומרים קדשים בקמץ רחב, וכאן הוא יוצא מהכלל.
האם מי שאומר נפשי בהטעמה מלעיל במקום מלרע ביטל המשמעות? האם יש במקורותינו את המילה נפשי בהטעמת מלעיל?
לא שינה משמעות, כי אין משמעות אחרת למלה כשהיא מלעיל,
אין במקורות נפשי שהיא מלעיל
מאת: פלוני | תאריך: י׳ במרחשוון ה׳תשפ״א – אוקטובר 28, 2020
מחילה שאלתי היתה לא אם שינה המשמעות אלא אם ביטל המשמעות. ולפי כך כפי שאמרת אין במקורות נפשי במלעיל האם מי שאמר כך לא אמר כלום?
אם כדבריך כל טעות במבטא היא ביטול משמעות, וע"כ באופן שאין שינוי משמעות נחשב שאמר משהו.