![](/themes/MGZ/images/logo.png)
שאל את הרב
בילקוט שמעוני מובא שנעשה נס למרדכי והניק את אסתר, כיון שלא היה לה אם. ולא משמע מכאן שיש גריעותא וטענה על נס זה. ואילו בשבת נג ב, מובא מעשה באדם שנעשה לו נס והניק את בנו, ואומרים על אדם זה אוי לו שהשתנו אצלו סדרי בראשית, וממקור זה משמע שנס כזה הוי חיסרון וגריעותא. ויש לשאול למה במקור הראשון משמע שנס כזה אינו חיסרון, ומהמקור השני משמע שנס כזה הינו חיסרון.
הרב אדיר כהן
יתכן שבעל הדרשה בילקוט סובר כרב יוסף בשבת שם, שאמר כמה גדול אדם זה שנעשה לו נס כזה
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור