מותר. ראשית, המים שהוחמו בדוד שמש אין בהם נולד, הואיל והיו כבר בעולם ולא השתנו. ומה שנתחממו אינו נולד שמתחילה היו מים ונשארו מים. ואף אין לאסור משום הכנה, משום שאף בשבת מותר להשתמש בהם כמו שכתב בשו"ת יביע אומר (חלק ד' אורח חיים סימן לד) ובמנוחת אהבה חלק ב' (פרק י' סעיף יד). ולכן אינו דומה כלל לדין ביצה שנולדה בשבת שאסורה אף ביום טוב מטעם שהביצה אסורה בשבת, אבל כאן שמותרים המים בשבת, מותרים אף ביום טוב. וזה חשוב כאילו הוכנו לשבת עצמה שמותר אחר כך ביום טוב, כמו באוכל שבישל ליום טוב ונשאר לשבת. עיין במשנה בביצה ריש פרק ב', ובשלחן ערוך סימן תקכ"ז סעיף א'. ועיין עוד להרשב"א בחידושיו (ביצה ד.)