בתיבת "בני" לא מבטאים את היו"ד, וממילא אין הם דביקים שנצטרך להפרידם. וכן בתיבת "לברך" אין ההפרדה כמו שכתבת, אלא בין תיבת "בכל" לתיבת "לברך", שמי שלא עוצר ביניהם מעט יכול לבלוע למ"ד אחת ולהדביק שתי תיבות אלו לתיבה אחת. ועיין בספר לחם הביכורים (שער ל"ד) לגדול המדקדקים במאתיים שנה האחרונות מרן זקננו מהר"ר שאול הכהן זצ"ל, שמנה ששים דיבוקים בק"ש שצריך להזהר בהם. וע"ע בספר גנזי שלום שמעוני (בחידושיו לברכות דף ט"ו ע"ב) שמנה את הששים דיבוקים באופן קצת שונה. ועיין עוד בספר מנחת כהן על התורה (דברים י"א י"ח).