אפשר לכסות את פני הכלה בהינומה אטומה, ואדרבא יש בזה צניעות יותר, וגם אצל הספרדים, בהרבה מקומות נהגו כן, שהכלה פניה מכוסות לגמרי. וכן נהגו אצלנו בחו"ל באי ג'רבא, וכן כתב הגאון משכנות הרועים (מערכת קידושין אות כ"ח) שכן מנהגנו. ע"ש.
ואף שאין העדים רואים פניה ממש, מכל מקום כיון שכולם יודעים שפלונית זו היא המתקדשת, ויש הזמנות ושמות ברורים, אנן סהדי שזו פלונית, ואין צריך שיראו פניה ממש, וכן דעת הרבה גאונים. ועוד וכי ברגע שיראו פניה כבר יכירוה, והא ודאי שלא ידעו מי היא, כי אם על ידי החזקה והקול שיוצא שפלונית נשאת.
וגם לחולקים, הנה ברגע שמרימים כיסוי הפנים כדי שהכלה תשתה יכולים העדים לראות פניה, ודי בזה. ועיין בשו"ת יביע אומר חלק ד' (אבן העזר סימן ה' אות ו') ומשם באר'ה. ודוק.
ולכן אתם רשאים לנהוג כן, ובזכות הצניעות תזכו להקים בית נאמן וכשר בישראל, בנין עדי עד, בזרע קדש של קיימא וכל טוב. אמן.