1. האמת שלא בכל מקום אנו מציינים מלעיל ומלרע, רק במקום שזה משנה משמעות, או ששמענו הרבה אנשים שטועים. ועל כל פנים במקום זה אכן נראה שיש אנשים שעלולים לטעות, ובלי נדר במהדורא הבאה נסמן לפחות געיא. ותודה רבה.
2. דע שיש בתנ"ך שלוש צורות ניקוד לשי"ן השימוש. על הרוב בסגול (גם לפני אל"ף), לפעמים (בספר קהלת) בשוא, ולפעמים בפתח, וזו האחרונה כשתבוא לפני אות אל"ף תשתנה לקמץ, כמו שָאַתָה מדבר עמי (שופטים ו, יז). ולכן גם בסגול וגם בקמץ נכון, אלא שלגבי המלה "אתה" – עדיף לומר בקמץ כלשון הפסוק בשופטים. ועיים בלחם הביכורים (הנדפס מחדש עמוד מ"ט) בהערת מרן ראש הישיבה שליט"א.