קושיא זו כבר הובאה בבאר הגולה על השלחן ערוך (אורח חיים סימן תקפ"ו אות ה'), ותירץ שהר"ן מדבר שבהמה טמאה ילדה ולד הדומה בצורתו וסימניו לבהמה טהורה שאז אמנם אפשר שיהיו לו קרנים ומאידך הוא טמא ואסור באכילה כמבואר בבכורות (דף ה' ע"א). וגם קרניו פסולות לשופר.
והרב מגן אברהם (שם סעיף קטן ג') תירץ שכלל זה נאמר דוקא בחיה ולא בבהמה, והר"ן מדבר בבהמות. וכן כתבו עוד אחרונים. והרב חוות יאיר (סימן כ') תירץ באופן אחר. ע"ש. (והובא כל זה בילקוט ביאורים של הש"ס מהדורת מתיבתא בנדה שם).