פרשת נשא
לא הבנתי מה שכתבתם שאנו קוראים לציון מקום קודשים. מכל מקום זה נכון שבדרך כלל אומרים קדשים בקמץ רחב, וכאן הוא יוצא מהכלל.
שלום, בשאלה מספר 3730 ראש הישיבה כותב שמוה׳׳ר האיש מצליח זצ׳׳ל נהג שלא לנגן קדמא הנמצא על מילה שיש עליה גם זקף קטון. האם הוא הדין על קדמא הנמצא על מילה שיש אחריה מקף ובמילה השנייה יש זקף קטון ? בפרט בפרשת נח (ז,ח) ומן–הבהמה, ומן–העוף, שאם מנגנים הקדמא הנמצא על מילים ׳׳מן׳׳ תשתנה המשמעות לגמרי ?תודה רבה
נכון, גם במקרים אלו לא מתייחסים כלל לגעיא.